Cuma, Aralık 15, 2006

Bir Vegan Özür

Sevgili Dostlar,

Biliyorum bu aralar blogumu çok boşladım diye düşünüyorsunuz. Haklısınız da. Ama kendimi hemen affettireceğim.

Kasım ayında çok olumlu değişimler yaşadığımı söylemeliyim beslenme açısından. Çok hoş bir detoks programına katıldım ve bu konuda bazı uzmanlarla uzun sohbetler vs şansım oldu. Beslenme tarzımın ve veganlık seçimimin ve bu konulardaki bilgilerimin doğruluğu konusunda onay almış oldum bir nevi. Bir de bilgilerimi güncelleme adına çok hoş bir çalışma dönemi geçirdim ve hâlâ da geçiriyorum diyebilirim.

Bunlar tabiî bu bloga da yansıyacak haliyle.

Özellikle raw & live food (çiğ ve yaşayan gıda), juicing (sebze ve meyve sularıyla beslenme) konusunda bildiklerimi, öğrendiklerimi, deneyimlerimi sizlerle burada paylaşacağım.

Bu arada nefis bir ekmek tarifi daha öğrendim. Tam bir ekmek ustası oldum çıktım açıkçası... Bu tarifi de sizlerle en kısa zamanda paylaşacağım.

Sanmayın ihmallerim tembellikten ya da bir şey bulamamaktan. Tam aksine...

Sevgiyle kalın
Vegan kalın