Pazar, Haziran 15, 2008

Salata Sosu (1)



Malzeme:

* 1 yemek kaşığı Shiro Miso
* 3/4 su bardağı sızma zeytinyağı
* 1-2 yemek kaşığı pirinç sirkesi
* 1 diş sarımsak
* 2 limonun suyu
* taze çekilmiş karabiber
* biraz fesleğen

Hazırlanışı:

* Blender'a bütün malzemeleri koyun ve sos kıvamına gelinceye kadar karıştırın.

Neden Bu Tarif?

Ben veganların mümkün olduğunca çiğ tariflerden faydalanmaları ama doğru faydalanmaları gerektiğini düşünüyorum. Normalde ben salataya zeytinyağ ve limondan başka şey katmayı sevmem ama zaman zaman değişik tatlar hoş oluyor.

Benim Tavsiyem:

Bu sosu zenginleştirmeniz mümkün. Bu sosu baz alarak değişik şeyler katmak size ve damak zevkinize kalmış. Örneğin: tahin ve/veya nar ekşisi gibi. Ben yaratıcılığınızı kullanın derim. Bir de bu sosu her türlü salatayla deneyebilirsiniz ama domatese özellikle çok yakışıyor.

AFİYET OLSUN!