Salı, Mayıs 29, 2012

Vegan Kahvaltı - 2



Fotoğrafta gördüğünüz, bu sabah bu yazıyı yayınlamadan önceki kahvaltım.

Mardin'deki evimde biraz keyif yapmaya karar verdim ve özel bir kahvaltı hazırladım. Sonra da fotoğrafını çekip oturdum masanın başına.

Bu kahvaltıda neler var?

* çay (benim olmazsa olmazımdır)
* badem sütü
* meyve suyu
* elma suyu ile yapılmış organik reçel
* çok tahıllı ekmek
* domates
* yeşil ve siyah zeytin
* zahter ve sızma zeytinyağı (İnanılmaz faydalı bir şeydir zahter ve Ortadoğu'da çok farklı çeşitleri vardır. Masada gördüğünüz Türk zahteri, Antakya işi. Ekmeği önce zeytinyağına sonra zahtere bandırıp yiyorsunuz. Müthiş bir lezzet.)
* badem posalı domatesli peynir (Bunu ben uydurdum. Badem sütünden artan posayı atmayın. İçine domates doğrayın, kırmızı biber veya isot, sumak, nane, kekik, fesleğen katın. Arzu ederseniz tuz ve biber bile koyabilirsiniz zevkinize göre. İşte size peynir.)
* Vegankedi peynirleri Chedar ve Gouda

Bu kahvaltı daha da zenginleştirilebilir meyveler, salatalık,  biber çeşitleri ve akla gelebilecek pek çok şeyle.

AFİYET OLSUN!