Cuma, Ağustos 08, 2008

Soya Shake - 1


Malzeme:

* Mürdüm eriği
* Nektarin
* Soya sütü
* Stevia şekeri


Hazırlanışı:

* Mürdüm erikleri ve nektarin iyice yıkandıktan sonra fazla küçük olmayan parçalara ayrılıp blender'a konur.



* Soya sütü katılır.

* Arzu edilirse az miktarda stevia şekeri ilave edilir.

* Bu karışım blender'dan geçirilir ve arzuya bağlı olarak buzlu ya da buzsuz servis edilir.

Neden Bu Tarif?

Daha önce de neşeli soya shakeler diye genel bir içecek tarifi vermiştim. Ama bunu değişik meyvelerle, kendim için denedikçe buraya da yazma kararı aldım. Belki hem fikir verir hem de heveslendirir. Yararı çok fazla çünkü.

Mürdüm eriği ve nektarin birlikte müthiş bir uyum sağlıyorlar.


Benim Tavsiyem:

Eğer böyle bir içeceği biraz tatlandırmak isterseniz stevia tavsiye ederim. Artık piyasada stevia toz halinde bulunuyor. Hatta içindeki kaşığıyla miktar ayarını daha da rahat yapabiliyorsunuz. Bu stevia soğuk, sıcak her türlü kullanıma uygun.




İçeceğin sıvı yoğunluğunu ayarlamak sizin elinizde, arzunuza ve damak zevkinize kalmış. Ama ben sulandırmamanızı tavsiye ederim.


AFİYET OLSUN!