Salı, Mayıs 10, 2022

Vegan Cacık


 

Malzeme:

* Vegan Yoğurt

* Salatalık

* Sızma Zeytinyağı

* Su

* Tuz

* Nane


Hazırlanışı:

* Vegan yoğurda su katarak dilenen kıvamda inceltilir.

* İçine gene dilenen miktarda ince ince kıyılmış salatalık katılır ve karıştırılır. Çok yoğun kıvam alırsa biraz daha su katarak inceltilebilir.

* Cacığın üzerine biraz sızma zeytinyağı dökülüp nane ile süslenir.


Neden Bu Tarif?

Şimdi belki diyorsunuz ki cacık tarifine de ne gerek vardı? Ben yaz yemeklerinin yanında ya da tek başına her zaman cacığı çok severim. Cacık örneğin bezelye ve pilavın yanına çok yakışır, ya da herhangi başka bir yemeğin de.

Aslında bu tarifi vermemin nedeni Vegan cacık yapılabileceğinizi de hatırlatmak içindi.


Benim Tavsiyem:

Elbette cacık tüm yıl boyunca yenilebilecek bir şey ama ben gene de size salatalık zamanında doğal salatalıkla yapmanızı tavsiye ederim.

Vegan yoğurdunuzu kendiniz de yapabilirsiniz ama artık günümüzde çok çeşitli Vegan yoğurtlar da bulunuyor Vegan dükkanlarda satılan.

Ben hepsine bayılıyorum ama favorim olan yoğurt her zaman tüm ürünlerimi satın aldığım Vegan Dükkân'dan aldığım Trakya Çiftlik'in Vegan Yoğurdu.



Bu arada belirtmeliyim ki uzunca bir süredir Trakya Çiftlik ürünleri favorilerim. Yalnızca yoğurt değil. Tüm Vegan peynirlerine, Vegan sucuk ve sosislerine de bayılıyorum. Çok çeşitleri var. Denemenizi tavsiye ederim.

Vegan Yoğurda geri dönersek, ben bu yoğurtla sadece cacık değil, ayran da yapıyorum, hatta içine sarımsak katıp Vegan martımın üzerine de döküyorum.

Cacığınızda sarımsak seviyorsanız katın bence, çünkü bu Vegan Yoğurt sarımsağı çok güzel taşıyor.


Afiyet Olsun!