Perşembe, Kasım 19, 2020

GOLD LATTE



Malzeme:

* Soya sütü

* Zerdeçal

* Tarçın

* Zencefil

* Toz Karabiber

* Şeker


Hazırlanışı:

* Bir çay kaşığının alacağı kadar zerdeçal, tarçın, zencefil ve biraz karabiberi soya sütüne katıp topaklar kalmayıncaya kadar iyice karıştırın.



* İsterseniz biraz şeker de ilave edebilirsiniz.

* Elde ettiğiniz karışımı kısık ateşte kabarana kadar pişirin.



Neden Bu Tarif?

Soğuk sonbahar ve kış günleri ve gecelerinde hem içinizi ısıtacak hem de metabolizmaya çok faydalı olacak bir tarif bu. Tadı da çok güzel. Hastalıklara karşı daha dirençli olmanızı ve uyku sorununuz varsa çok daha çabuk ve rahat bir uyku uyumanızı da sağlayacaktır Gold Latte.


Benim Tavsiyem

Gold Latte'de en dikkat etmeniz gereken şey, soya sütüne katacağınız zerdeçal, tarçın, zencefil ve toz karabiberin hepsinin toplamda bir çay kaşığına sığması.

Zerdeçal baş rolde olmalı. En fazla ondan koymanızı tavsiye ederim. Biberi en az koyun.

Şekeri de keyfinize göre katabilirsiniz. Ben bu tür içecekleri biraz tatlı severim. O nedenle bir çay kaşığı Hindistan Cevizi şekeri katıyorum.

Tarçına çok düşkünseniz bence servis yaparken üzerini ayrıca tarçınla süsleyebilirsiniz.

İsterseniz tüm bu karışıma biraz su da katabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum gayet güzel oluyor tadı.

Soya sütü de ne kullanırsanız fark etmez. Badem sütü ile de yapabilirsiniz başka bitkisel sütlerle de.

AFİYET OLSUN!